Uuuu.

Uuuu jag mår inte bra. Suck!
Jag har ont i hallsen+förkyld+hostig. Aja det gör inte så mycket. Det är ju alltid skönt att mysa hemma och vila upp sig. Men idag så hade vi frilufsdag med skolan och vi skulle cykla till hawaii i stenungsund. Och jag hörde av många att det blåste jätte mycket så jag är glad att jag är hemma för annars skulle jag kanske få lunginflamation?
Jag fick det för ett tag sedan så jag är rädd att jag får det igen.
Just det jag har nog inte nämt det men jag har fått mitt eget rum nu! Åå vad jag är glad!
Och när jag fyller år eller innan det så ska vi fixa mitt rum lite. och i "framtiden" så ska vi fixa nya tapeter.
hihi men jag avslöjar inget än vad jag tänker köpa! Haha aja men ni får ha det så bra!
Slänger in en lite sommar bild!
Ååå våran lilla katt unge hihi (fast vi har en till också) :D
//sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback