Hum hum?

Aa idag så är jag hemma från skolan idag igen!
Har inte mått bra som ni vet. Jag har fortfarande ont i halsen. Men men.
Ee idag så har jag vilat typ hela tiden och bara chillat+mycket varmt att dricka. (bra för halsen) ;)
Men som jag berättade i förra inlägget så ska jag få en tidig present av min mamma! Hon ska åka till Australien
för att jobba. Och hon kommer hem igen två dagar innan jag fyller år. Hon åker typ om 30 dar eller något sånt!
Så hon kommer ju inte vara hemma och ge mig presenter på morgonen så hon ger mig den idag. *happy face*
Ja som ni kanske har fattat i förra inlägget så ska vi göra i ordning mitt rum osv...
Hihi så vi ska till IKEA idag om en stund. Jag kommer till skolan i morgon om inte jag typ blir ännu sjukare!
Men jag ska ta lite kort som ni kan får se sen när jag har köpt allting.
Någon gång detta året i alla fall så ska vi fixa nya tapeter till mitt rum. Jag har ju fått ett eget rum nu så aa där ska det sättas upp nya tapeter så att det passar till alla saker jag ska köpa.
Jag bjuder på en till fin sommar bild.
Min fina lilla syssling! (hoppas att det gick bra att vara med på kort)
//sophia :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback