Of course...

Mmm jag va ju på IKEA som ni vet!
Hittade ett smikbord men när vi gick ner till alla Super stora hyllor med möbler så skulle bordet
såklart vara slut.  Aja men då gick vi upp igen och kollade ifall vi hittade något annat fint (pappa och jag)
men det gjorde vi inte så då gick vi till ett ställer där man kan fråga om saker! Och då sa en kille att vi skulle
gå ner hela vägen igen och kolla under hyllan och i ögonhöjd men det gjorde vi ju innan vi gick upp!
Men vi gick ner och kollade. Men det va ju såklart inget där :( Så då frågade vi på ett annat ställer och
då sa dom att datorn inte stämmer! Och att dom va slut!
Killen sa att vi kunde åka till kollekär eller vad det nu hette? Men det va ju liksom 2 mil dit så vi åkte
hem istället! Men jag fick med mig två rätt så stora rosa tyglådor! :D
Dom ska stå under sminkbordet! Men vi åker till IKEA igen på onsdag efter skolan!
Åååå jag längtar^^
Jag tog kort inne i mina systras rum för min lapa funkar inte så bra :S
Hihi ha det bra!
//sophia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback