Good Morning Everybody.

Godmorgon allihopa! Nu som ni vet har jag ju inte bloggat på länge men jag ska försöka igen!
Idag så ska jag åka tilll IKEA! Nice. Jag åker väll om 10 minuter eller så!
Jag har ju fått ett eget rum så vi håller på att fixa det och göra det fint (va ju min brors rum innan)
Tapeterna är inte bra men vet inte riktigt när vi ska fixa det?
Men vi börjar med asså tex: Mattor, gardiner, rullgardin, hyllor, nytt sminkbord osv...
Mitt sminkbord är ju en byrå? Och jag vill helst ha ett smikbord som man kan sitta på en stol och smika sig!
Aja sitter och lyssnar på musik just nu!
Alma gav mig ett bra råd på en bra låt å just nu lyssnar jag på "One Direction"
Det är en bra låt ;)
Bjuder på en bild också!
Ny halsduk också!
Ser ni spegeln i bakrunden?
Aa den är ny från IKEA men det va ett tag sen jag köpte den!
Ser ni mitt sminkbord också? aa i alla fall det är en byrå!
Men ni får ha det så bra och önska mig lycka till att jag hittar något bra :)
//sophia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback