Rast!

har jag rast och typ hälften av klassen är inne i klassrummet och gör någon pjäs?
Hoppas att den kommer bli kul och bra! Men i alla fall så har jag inte gjort så mycket idag.
Jag har ju inte bloggat på riktigt länge som ni säkert märkt. Men jag har helt enkelt inte orkat.
Och jag funderar på att skaffa ny blogg bara så ni vet. Jag ska fortfarande ha blogg.se har jag
bestämt. Men jag har tröttnat på mitt namn på bloggen. Jag fick namnet "soffie" när jag gick i 4.
Och jag går i 8 nu så känner inte för det namnet längre.
Jag kommer fortsätta skriva här på bloggen mien så småningen om så kommer jag ha en ny blogg!
Hhi har redan börjat att fixa blogg. Just det jag längtar till jul! Gör inte ni det? Slänger in en julbild på ett
pepparkaks hus från förra året.
Men ha det så bra så skriver jag ett inlägg sen!^^
Just det erkänn "Julskum" är gott! (små tomtegodisar).
Inte så bra bilder men men!

Kommentarer
» Madde

Mm... pepparkakshus.... <33

2011-11-30 15:25:02
URL: http://maddelinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback