Wihuuu! (stort inlägg)

Hej svejs!
Igår så tältade Rebecka och Emma och jag tillsammans i Rebeckas trädgård! :D
Det var jätte mysigt och vi va uppe till typ 1 eller något sen så la vi oss i våra gossiga sovsäckar<3
Emma tog med sig sitt familjetält. Och det var verkligen grymt coolt det tältet:)
Vi fick var sitt litet rum att sova i och så var det som ett stort rum utanför så att alla kunde sitta där och spela, prata och äta en massa gott <3 Idag så kom jag hem ungefär halv ett. Drack lite vatten och bytte om till svalare kläder.
sendan så åkte jag och köpte en efterlängtade tröja som jag älskar!
Mina sysslingar är här igen också i deras sommarstuga:O
Har ni märkt det! det är sjukt fint väder och vi ska sitta ute och äta middag :)
Jag köpte även ett par stora örhängen!
Ååå jag älskar den<3 <3 :O
<3
Här kommer bilder från när vi tältade!
Jag köpte godis!
Findus! Beckas katt.
Emma är galen!
Sovrummen!
Vi gick till lekplatsen
.
hehe
spel:O
:O
kex choklad!
gott!
Hej Rebecka?
Hej Emma?
mmm.
hej!!
Pilar.
*Sing star*
Ute en stund!
Vatten ballonger<3
Mjaaau!
Ha det såååå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback