Stora höga skolans dag...

Ja idag så har vi haft stora höga skolans dag! Det var faktiskt ovanligt kul^^
Vi gjorde inte så mycket men vi såg på allas filmer som vi har gjort.
Man kunde spela "guitar hero" det kostade 5 kr:)
Först spelade min lilla syster Rebecka. Hon vann en t shirt(duktig)
Sen kom jag där och sa: Ååå jag ska klå dig och vinna en också!
Men det gick inte som jag trodde^^
Ne men hon fick lite poäng mer än mig:)
Men jag ville ha en t shirt så gav jag henne
5 kr och sa spela och vinn en till t shirt och ge den till mig.
Och hon gjorde det och vann:D Glad eller vad?
Det står "Alltid Älskad"
Den är väldigt för stor men dom hade inte mindre men men^^
Ser bättre ut om jag har bälte till:D

Kommentarer
» Felicia

Hej :)

Jättefin blogg !

Jag har en frågestund på min blogg och jag skulle bli jätteglad om du gick in och ställde någon fråga :)

Kram <3

2011-05-21 09:12:24
URL: http://feliciabbjurling.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback