hej hej igen :D

Nu så har jag kommit hem efter gymnastiken :) det var jätte kul där. Va där med Tilde och Johanna. <3
Vi åkte förbi ett ställe där dom sålde jordgubbar :D Johanna, Tilde och jag bara åååååå jordgubbar!
Och helt plöttsligt svängde han in och köpte det åt oss? konstigt ne men det var super gott:D
Alma va tyvärr på golfläger:( men men det blir fler träningar med henne :D
Här är två videos från träningen! tummen upp på det va?
Det va inget speciellt jag gjorde men jag visar er lite smått;)

Original Video - More videos at TinyPic
Hahah man hör att Johanna nynnar på någon sång hhihi :D
Nästa video ska jag göra flickisar men det blir lite fel(ska inte böja så mycket på benen)

Original Video - More videos at TinyPic
Här är jordgubbsbilder!
Shiit vad vita ben jag har!!! :( måste sola!
Love jordgubbar!
Hihihi ha det så bra!

Kommentarer
» Madde

Hihi, va duktigt du är!

2011-05-14 14:36:14
URL: http://maddelinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback