Shoppat shoppat...

Ja nu har jag kommit hem efter att jag har shoppat! Det ni ser i bakgrunden är galgar!  Jag hade lite tråkigt i morse så jag härmade programmet "minuten"Det va en kille som skulle hänga galgar på varandra tio stycken på en minut! Jag prövade och jag klarade det på en halv minut. Idag så har jag också städat min garderob. Den var rätt så stökig. Det var inte alls svårt en lite bäbis skulle säkert klara av det :P Haha Men aja jag visar också mina kläder nu;)

Här är en jätte gullig Tee-shirt från Gina Tricot.
Och en kjol (typ midje kjol.) Älskar den!
Och ett par vanliga svarta leggings.
Ha det så bra alla gulliga apor :P

Kommentarer
» Madde<3

Snygga<3

Men jag är ingen apa ju =/

2011-03-13 13:08:19
URL: http://maddelinos.blogg.se/
» e i r a

härligt , jo då det funkar :)

2011-03-13 14:51:35
URL: http://ffrizzy.blogg.se/
» sigge<3

jätte söwt blogg :)



mårru?<3

» sigge<3

skönt!

näj jah mår typ helt tvärt emot dej :P

mår jätte dåligt! as ont i huvet, o ont som fan i halsen, hostar hela tiden! o kan typ nt prata :/

» sigge<3 FRÅGESTUND

ska jah!! :)



ha frågestund i min blogg. skulle va kul om duh ställde en fråga! o om duh ställer en fråga blir duh länkad på min blogg!! :)

» sigge<3 FRÅGESTUND

svaret på din fråga finns nu på min blogg! :)

tack så jätte mkt för frågan!

KRAMIZ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback