Hej hej allihopa!

Ja nu har jag haft franska lektion! Det va faktiskt kul idag annars så är det långtråkigt .
Idag så ska Madde hem till mig<3 Vi kanske fixar lite med våra bloggar och så. Vi kommer att baka
sommar Cup Cakes också! Längtar verkligen till sommaren och det är verkligen synd att det började
snö regna :( Ja om ett tag så ska vi ha NO det är faktiskt kul ändå även om man har den läraren jag har. Hon e ändå helt Ok. Hjärtat jag har där är bara ett pappershjärta som jag typ "vann" i franska, vi hade lite små tävlingar.
Men hoppas att ni kommer att ha en jätte rolig och bra dag. Lite senare ikväll så lägger jag nog upp bilderna på våra Cup Cakes<3

Kommentarer
» Rebecka

hihi

2011-03-10 14:47:26
URL: http://nalletassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback