Suck...

Ja idag så kände jag mig faktiskt tvungen att städa mitt rum i alla fall :D
När jag skulle dra ut en låda under min säng så hostade jag "mycket" eller vad man ska säga :(
Det var för att det bar så mycket damm. Så jag damsugade mitt rum och plockade i ordning mina
små saker,ställa dom på rätt plats osv...
JA det HÄR kände jag att ni ville veta :D
Hahaha ne men man känner att det är roligare att vara i rummet i fall det är städat :D
Ja tyvärr så har jag ingen bild men ja ha det så bra :D
Och just det!! Jag sa ju att jag inte skulle blogga så mycket under sommarlovet men
det är inte så speciellt fint väder just nu i alla fall inte hemma hos oss (än i alla fall) :(
Så då har jag inte åkt eller gott och gjort något speciellt?
Ne men jag varnar er jag bloggar nog inte mitt i sommarlovet mycket :*
Haaajdaaa
//sophia;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback