Nu duu.

Nu så är jag vaken ;)
Vet inte riktigt när sofie ville att jag skulle ringa så jag väntar ett tag till.
Vem vet det är ju pinsamt om man väcker sin kompis ;)
Vi ska åka till stenungsund och köpa lite saker osv...
Japp:D Vi ska nog gå till EAT och köpa något där och äta något gooooottt:D
När jag plattar mitt hår så använder jag "Keune"
Den gör så att håret inte sliter så mycket bär man typ tex plattar håret :D
Det är en värmesprej ;)
Den gör så att håret blir glansigt också bra va?
Ok typ värsta reklamen jag vet men men ;)
Men nu så ska jag snart ringa Sofie <3
Jag ska försöka komma ihåg att ta lite kort medans jag e med henne ;)
Ha det bra så länge ;)
//sophia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback