Klänning xD

Hejsan <3
Tänkte bara visa er min klänning som jag ska ha
på skolavslutningen xD Jag tycker om den jätte mycket <3
Jag kommer att ha ett par vanliga trekvarts tights ifall de blir lite kyligt :)
Just det jag har också varit hos frisören för att klippa mitt hår:)
Jag klippte bara tommarna och pyte lite uppklipt :D
Förra året hade jag ju en klänning som var lite för fin men detta
året så har jag en enkel klänning som jag kan använda varje dag
ifall jag vill bra va?
Hihihi gillar den xD
Och så ska jag nog ha den här vita cardigan från lindex ifall ja det blir kyligt :D
Men ja jag bloggar nog inte mer idag så ha det bra mina små änglar <3

Kommentarer
» madde

Sv: Tack!:D

Ååh din klänning av jättefin! Passar dig:)<3

Var köpte du den? Haha ja måste verkligen också klippa mig snart!

2011-06-11 21:16:43
URL: http://madeleinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback