Hej hej!

Nu så har jag kommit hem från Torp. Nu när jag kom hem så märkte jag att jag va jätte hungrig.
Har ju bara ätit lite frukost idag så japp. :) JAg hittade ett par jätte fina vanliga tygskor som jag kanske ska ha på skolavslutningen. Och så har jag köpt 5 stycken stim fiskar (Neontetrar eller något åt det hållet)
De är i alla fall små stim fiskar. Och så har jag köpt 3 stycken Guppie fiskar :D
Jag har inte ett så jätte stort akvarium så jag har bara små fiskar (inte stora!)
Här är lite bilder :)
Förlåt för att bilderna blev lite konstiga:(
Hehih<3
Fiiiisk <3
Stim fiskar :D
//sophia

Kommentarer
» Madde

Jag <3 skorna!!!

Dom är så snygga!

Och fiskarna passar jätte bra i akvariet!

2011-06-12 18:05:07
URL: http://maddelinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback