Hejsan allihopa<33

Nu så är jag hemma efter cheer-träningen. Jag sitter i mitt rum och beundrar min spegel. Jag har önskat mig en spegel rätt så länge. Men jag fick ingen i julklapp för min mamma och pappa hittade ingen tillräcklig stor. Men min mamma letade på ikea också men hittade ingen.
Men till slut så hittade hon en på "returvaruhuset" Kanske inte den finaste men men jag har en stor spegel nu i alla fall. Lyssnar även på lite musik. Och i morgon så blir det gymnastik oxå. Här är lite bilder från träningen. Tyvärr bara på Alma och mig men han inte så mycket mer.
hehehe <3
Min spegel<3 :)
Som ni ser så är mitt smink bord STÖKIGT. Orkar inte städa mer just nu hehehe XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback