Julen närmar sig!

Idag så har vi pyntat julgranen och så har jag såklart kollat på julkalendern.
Det måste man ju bara göra. Imorgon så ska jag på konfirmation och gymnastik
och det kommer bli kuuul. På gymnastiken så ska vi ha uppvisning den 10 december så ni
får gärna gå och kolla om ni vill haha ;) Vi håller på att träna på en gymnastik dans också
så vi kommer inte bara träna utan dansa också! :) Tummen upp för det^^
Idag så har jag inte så ont i min hals men jag har blivit mycket mer förkyld men jag ska träna ändå haha!
.
Jag har också funderat lite över vad jag önskar mig i julklapp och jag kom fram till
att jag måste ha en hyffsat bra kamera istället för min mobil :S Jag har inte tänkt på det men jag har bara min
mobil och data kameran! Så nu vet jag vad jag önskar mig.
Inte den bästa bilden men men
Och så en bild på årets julkalender! <3
Man måste ju bara se den!
Ha det bra.
//sophia

Kommentarer
» FASHIONSEA

Nu ät tävlingen avslutat! Gå in och se om det var du som vann!

Om inte så har jag nu igång en ny tävling där man kan vinna ett presentkort värt 150 kr!



http://fashionsea.blogg.se/

2011-12-13 20:35:01
URL: http://fashionsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback