Godmorgon gott folk!

Nu så har jag vaknat upp och sitter och bloggar i min pyamas :)
Men jag ska gå ner och äta lite frukost också! Idag så ska jag nog inte göra så mycket
men vi ska ta fram typ fem renar och en tomte som lyser och ställa dom ute. Och sätta upp
ljusgelanger (stavfel?) Aja och så ska vi leta upp en en liten julgran av plast som vi brukar ha ute!
Eller kanske en riktig hihi vi får se :) Imorgon så blir det konfirmation också!
Sista advent hihi. Idag blir det ingen gymnastik :((((( Hur ledsen som helst.
Vi hade uppvisning sist och nu är det slut fram till efter jullovet!
Och jag som älskar gymnastik!! :( Men men ni får ha det så bra.
.
Bild från i Våras på min söta syssling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback