geocaching!

Idag så har jag och mina syskon och pappa geocachat. Det var jätte roligt. Om ni inte vet var det är så sök på det på nätet så hittar ni det. Vi var på alla möjliga ställen. :) Efter att vi va klara så tyckte vi att vi förtjänade en glass efter som det var så fint väder också. Jag åt en Magnum-strawberry (min favorit) Om ett tag så ska vi äta thai-mat. Hemgjord såklart hehe:D Jag hittade mina 500 vattenballonger idag när jag städade mitt rum kul va!.
Så jag ska nog ta fram några stycken.
Haha.
Klockan elva idag ungefär så var jag ute och tog kort när jag stod på händerna
och hjulade.
Där så stod jag på händerna med benen åt olika håll.
Hej då! ha det bar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback