Dagen "sommar outfit"

Hej på er!
Igår så var jag ute och shoppade i torp. (men min mamma) Vi tänkte åka till göteborg men i så fall skulle vi inte typ hinna med allt eller något. Jag orkar inte visa er mina nya lite vår kläder än för jag vill gå ut nu och vara med mina sysslingar;) Just det förlåt för att jag inte har bloggat på länge men det är för att det har varit så fint väder så jag har skippat datorn ett tag;) Men här är dagens outfit! :D
Vit blus: kappahl.
Linne:kappahl.
Shorts: Fick dom förra året någon stans?
Hjärta: kicks.
Jag köppte nästan alla kläder på bara en enda affär:Kappahl!
Konstigt men dom hade verkligen mycket som jag ville ha. Jag visar er kläderna en annan gång


GLAD PÅSK!


glad+påsk.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback