hejsan allihopa<33

Hejhej<33
Idag har jag och min familj varit ute med våran båt.
Vi åkte till en ö som heter Farholmarna.
Det va inte så jätte varmt men det var väldigt fint ändå.
Just nu ligger min bror inne och latar sig.
Och min lilla syster har tatt med sig många gosedjur.
Vi grillade och min mamma och min andra lilla syster badade också:)
Vi grillade och det var väldigt gott.
När vi kom dit så hittade vi en lite koja som hade gått sönder av vinden men vi byggde upp den.
Sen satt vi och åt lite choklad. Väldigt mumsigt. Vi var inte där så jätte länge men några timmar.
Här är en bild på min lilla syster:)
Här är en bild på mig inne i kojan vi hittade<33
Så här ser stranden ut! Med min andra lilla syster:)
Här sitter min pappa och min bror i sina bekväma stolar:)
Det va allt för i dag. Men i morgon så ska jag köpa mer fiskar till mitt
akvarium. Vi får se om jag hittar några fina fiskar.
Ha en bra dag hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback