No/Labb tid:)

Idag på NO/labb tiden så skulle jag ta mitt brännar kör kort för att förra gången mådde jag inte bra.
Och i dag skulle vi göra experiment  och det var jätte kul.
Jag jobbade med Tilde.
Vi var tvungna att ha uppsatt hår annars kan håret kanske börja brinna.
Vi kokar vatten.
Handskar för det är varmt:)
Vi har en termometer grej för att kolla vattnet.
Vi fick upp till 100 grader men när man tog den ur vattnet sänktes den jätte fort:)
Roliga bilder hihihih<33
Jag kanske lägger upp mer bilder senare.
Just det vi ser på film idag för vi har varit så duktiga.
Vet inte vad den heter men bättre en att jobba:)))
Ha det bra allihopa

Kommentarer
» Laila♥

Så söt du är :)

2010-10-10 23:52:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback