Lerums badpalats:)

Idag har jag varit i Lerums badpalats med familjen och så följde
Tilde med.<33 Det var super kul och vi lärde min lilla syster Rebecka
att åka en rolig vattenkana den var kul. Tilde hade jätte kul också.
Det var bra. Vi ska tända en brasa nu också så det kommer bli mysigt.
Och så är mina sysslingar här och dom gav mig 100 kr för att jag fyller år snart.
Om 11 dagar. Det kommer bli najjjs.
Och vi kommer fira HALLOWEEN nästa helg. Ska kanske klä ut mig.
Man blir ju aldrig för stor för det. På vägen hem så tog jag kort på Tildes
gulliga strumpor.
Och på vägen dit så var det en stor lastbil som blokerade vägen.
Huset. Kunde tyvärr inte ta in mobilen där man badar. Så det blev inte många kort:(.
På vägen hem såg vi ett torn som man inte såg slutet på det var lite dimmigt.
Ha det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback