Tidigt på morgonen.....

I dag på morgonen satt jag i min säng och läste lite.
Just då blinkar det till jätte lite i mitt rum och jag tror bara att dt va lampan eller nått.
Och en minut senare dunder brakar det och åskar. Sen slutar det med en gång och börjar hagla?
Och när det haglade så skulle jag ta kort på det och gissa vad jag fick med.
En BLIX. Det är lite skills eller hur?
Och det konstiga var att jag inte märkte att det kom en blixt. Men sen såg jag det på kortet.
Längst upp till höger ser ni?
Aja nu när jag laddade över den ser man inget:(((((((
Men jag lovar att jag har det på bild. Kolla jätte noga så ser ni kanske.
Jag fattar inte att jag fick en bild på en blixt med min mobil?????
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback