Shoppat:)

Idag så har jag Tilde och Alma shoppat.
Vi shoppade i mer än fyra och en halv timme. Det var bara jag som handlade jätte mycket.
Det är likt mig. Jag är typ shopping beroende hahah.
Aja här är lite bilder på vad jag köppte.
En cardigan (förlåt för suddig bild.)
Och en tjok tröja.
En T-shirt.
En till T-shirt. Med en gullig tvätt björn på.
och en glitter hår spray+ hår nålar.
Och en fin väska fick man på gina tricot.
Vi gick och åt på mcdonalds och jag beställde så klart en happy meal.
Och då fick jag en tom & jerry lunch låda.
Ja det var nog allt.
Ha en bra kväll<33

Kommentarer
» Madde <3

Hehe söt lunch låda.

Av alla kläderna ''diggar'' jag nog tvättbjörns T-shirten + Gardian tröjan.

//Madde <3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-11-27 18:57:27
» ShowMeASmile - Miranda ^^

Hej! ^^ ♥ Du har en jädrans fin blogg. Skulle du vilja göra länkbyte? vad går det ut på?:

Du skriver ett inlägg om min blogg på din

och jag skriver ett inlägg på min blogg om din.



Är du intresserad? Skicka en kommentar på min blogg där du skrev: Jag är intresserad angående länkbyte /Kram

2010-11-28 14:15:49
URL: http://showmeasmile.blogg.se/
» Rebecka

Haha kul

2010-11-29 19:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback