Idag har jag handlat till halloween. Stort inlägg!!

I dag så har jag och min mamma varit ute och handlat massor till halloween imorgon.
Det kommer några vi känner då och det ska bli jätte kul. Men jag kommer inte klä ut mig så mycket.
Kanske en häx hatt. Hiihii det ska bli kul.
Och när jag kom hem så gjorde jag mina spökkakor dom blev jätte goda och super fina.
Och här är min fina bok som det finns massor av tips i.
Och här är dagens outfit
Kul bild.
Linne Ullared
Leggins kaphal
t shirt JC
Hårband Ingen aning hitta det hemma i min väska.
Och så har jag pyntat mycket här är bilder på det. Känner mig stolt.
Vi ska fira med några det är därför jag har pyntat rätt mycket.
Spindel (inte riktig)
Min lilla systers hatt. (snodde den)
Pumpa lampa!
Ruffsigt hår jag vet har pyntat så det räcker tror jag.
Lägger kanske upp några bilder i morgon få se kommer ha fullt upp.
Ha det bra<33

Kommentarer
» maria

sv: Stackare!! jag hatar matte, fytusan va de är tråkigt..

2010-11-06 14:26:39
URL: http://friendsforlifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback