Gymnastik:)

Idag så ska jag åka till gymnastiken med Alma & Tilde.
Vi har börjat två gånger i veckan. Tisdagar och lördagar. Men den här träningen har flyttats till söndag
för att dom tävlade där igår:)  Så det kommer bli jätte kul
Igår skulle jag egentligen gå på ett läger men då skulle jag missa gymnastiken och jag kände
inte riktigt för det. Men när min bror hade åkt och senare så ringde han och fråga om jag inte kunde vara där bara på dan. Och det ville jag så jag åkte dit. När vi var där så hade några tjejer byggt en snö gubbe(snö tjej.)
Den var jätte fin. Och så kom Emma och Jenny till mig och sa att det var bra att jag kom för dom behövde hjälp med att bygga deras fort. Alla hjälpte till att bygga. Och den blev jätte stor. Men tyvärr så skulle jag åka hem senare så jag han inte vara men på snöbollskrig. Sen så gick vi in när det blev mörkt ungefär halv fem.
Så åt vi mat. Jag och min bror åt chili con carne det var gott med ris också.
När man är liten går man i mulle sen börjar man i strövare sen i luffsare sen i TVM. Jag går i TVM nu.
Dom som hade börjat i TVM skulle invigas så då gick vi på poängpromenad mitt i skogen när det var kålsvart.
Man skulle gå kille och tjej så då gick jag med Jesper. Sen när det var sista frågan satt man i en mysig lite jordkällare och läste sista frågan. Efter det fick vi våra märken och sen sa dom att vi var invigda.
Det var det som jag gjorde mitt ute i skogen igår.
Ha det bra.
Mina märken:) Väldigt nöjd:) hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback